sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Kertokaa mulle

... mitä erikoista on The Soundsissa?

4 kommenttia:

  1. Täällä toinen, joka on miettiny ihan samaa.

    VastaaPoista
  2. Sitäkään mä en ymmärrä, et miks se niiden laulaja ois ihana.

    VastaaPoista
  3. haa! mä tykkään soundista ja majasta. majalla on jänskä ääni, ja suurin osa biiseistä (muutamia huteja toki niilläkin on) on parasta kuunneltavaa sillon kun on sellanen "WRRRAAAH paskat kaikesta"-fiilis. Jossain vaiheessa kuuntelin tosi paljon, mut ei tää kyllä muutamaa biisiä lukuunottamatta oo sellasta kamaa, johon palaa "vuosien jälkeen" uudelleen, biisit on loppujen lopuks todella yksinkertaisia :) vaik onhan niissä energiaa. mut kyllä mua ärsyttää myös sounds-hype. enkä ainakaan mä oo kääntymässä lesboksi majan vuoksi, kuten moni uhoaa :D

    oho, sori pienoisromaani!

    VastaaPoista
  4. Kepeää renkutusta kesään, ei ihmeempää. Mutta se nainenhan on ihana ihan itsenään :)

    VastaaPoista