tiistai 9. syyskuuta 2008

Just a thought

Onhan se a tosi kiva vokaali laulaa, mutta kyseinen äänne esiintyy muissakin sanoissa...

Joo, mä muistan miltä kevät tuoksuu
niin, se pistää mielen hyrräämään
ja mä nään kuinka koivunsilmut auki puhkeaa taas
ja nyt taas aurinko saa kadun pinnan sulattaa

niin viimeinkin lämpö saapuu
vihdoinkin taittaa talven
ja taas selättää kylmän ja jään

On jotain liikahtanut täällä
ja taas uskallan syvään hengittää
joo, mä nään kuinka vapautuneet toiset puhkee kukkaan
ja se saa - vihdoinkin saa - mun kuuman veren virtaamaan

--

joo, mä laitan tennarini jalkaan
ja taas voin vetää keuhkot täyteen ilmaa
joo mä nään kuinka pilven reuna hymyyn ratkeaa
ja nyt taas aurinko saa kadun pinnan sulattaa


Kevät, san. Emma Salokoski

2 kommenttia:

  1. Eikö toi ole Emmalla ollut aiemminkin ja tosi hemmetin monta kertaa? Luulisi että noin vittumaisen maneerin voisi helposti tunnistaa ja kitkeä.

    VastaaPoista
  2. Paneudun asiaan ja palaan siihen hetken kuluttua.

    VastaaPoista